.

Kalniečių g. 233,  Kaunas

+ 370 646 83578   +370 696 65 193

Grupinių užsiėmimų salė


GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ TVARKARAŠTIS


























ANTI-CELLULITE.

Celiulitas – tai poodinio sluoksnio uždegimas, specifinis riebalinio audinio pokytis, dėl kurio odos paviršiuje atsiranda smulkių kauburėlių, primenančių apelsino žievelę. Tai puiki treniruotė skirta stiprinti sėdmenų, kojų ir pilvo raumenis. Ši treniruotė skirta riebalų deginimui ir taip pat širdies - kraujagyslių sistemos lavinimui. Daugiausia dėmesio bus skiriama apatinei kūno daliai: sėdmenims, vidinei šlaunų daliai bei kojoms.

VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500 kcal.

DIRBA apatinės kūno dalies raumenys: kojos, sėdmenys ir pilvo presas.




BODY SCULP.

 Body Sculp - tai universali treniruotė, siekiantiems įvairių tikslų: trokštantiems numesti svorio, sustiprinti visą kūną ar tiesiog palaikyti puikią formą ir gerą savijautą. Treniruotė pradedama tradiciniu aerobiniu apšilimu ir pereina į pratimus, skirtus stiprinti bei lavinti pagrindines raumenų grupes, palaikyti tonusą. Pasipriešinimui naudojamos gumos, svareliai, kamuoliai arba tiesiog kūno svoris.

VIDUTINIS INTENSVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-500 kcal.

DIRBA visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys, pilvo presas.



FAT BURNER.

Fat burner – riebalų deginimas. Ši ypač intensyvi treniruotė atliekama tam tikrais intervalais. Pratimus stengiamasi atlikti kuo teisingiau ir tuo pačiu kuo daugiau vienos sesijos metu. Galite pasirinkti Jums labiausiai tinkamą intensyvumo lygį, taigi ji puikiai tinka skirtingos fizinės būklės asmenims.

INTENSYVI TRENIRUOTĖ.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 400-600 kcal.

DIRBA visas kūnas.



KALANETIKA.

Tai mankšta ir sportas tuo pačiu metu. Kalanetika – tai unikalus pratimų kompleksas visoms kūno dalims: kojoms, sėdmenims, šlaunims, rankoms, pečiams, nugarai ir pilvo presui. Ji skirta:

  • Atkurti medžiagų apykaitą.
  • Sumažinti kūno svorį ir pakoreguoti jo apimtis.
  • Pagerinti laikyseną.
  • Jūs išmoksite valdyti savo kūną.
  • Jūsų raumenys sustiprės ir jūs būsite lyg "balerina".

LENGVAS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-350 kcal.

DIRBA stuburas, pečiai, nugara, krūtinė.

SLOW & STRONG.

Tai kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, kurioje naudojamas kūno svoris, nesunkūs svareliai, gumos, didieji kamuoliai, kamuoliukai ir kitas sporto inventorius. Treniruotės metu lavinamas lankstumas, gerinama koordinacija ir formuojama taisyklinga laikysena bei mankštinami visi kūno raumenys, ypač dubens ir nugaros. Slow & Strong – žemo intensyvumo treniruotė be choreografinių elementų, todėl ji puikiai tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, norintiems išlaikyti dailias kūno formas ir tonusą.

ŽEMAS-VIDUTINIS INTENSYVUMAS.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 200 - 400 kcal.

DIRBA rankų, pečių, nugaros, pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenys.



CARDIO & PRESS.

Kardio treniruotės tai labai geras būdas atsikratyti per didelio svorio. Intensyviai jomis užsiimant organizmas smarkiai degina riebalus. Taip pat, su dideliu širdies apkrovimu žmogaus kūnas prakaituoja, o tai leidžia organizmui atsikratyti nereikalingų šlakų ir tokiu būdu pagerinti medžiagų apykaitą.

INTENSYVI TRENIRUOTĖ.

SUDEGINAMOS KALORIJOS 300-600 kcal.

DIRBA viso kūno raumenys, ypač presas.